Zmieniamy dane w
biznes sukces wyniki sprzedaż strategię działanie

Jak działamy

Wielopoziomowa analityka

Konwersje

Trendy

Komunikacja

Konkurencja

Strategia 360°

Dopasowana do modelu biznesowego

Oparta o dane

KPI dla każdego działu

Oparta o trendy

Implementacja

Technologia

Kreacja

Content

Traffic

Analityka i optymalizacja

Real Time

ROI

KPI

Czym się zajmujemy

 

Content marketing

Marketing treści stał się ostatnio bardzo modny, my jednak stawiamy na niego nie dlatego, że jest trendy, ale dlatego, że jest niezbędny do budowania zasięgów i pozytywnych, zażyłych relacji z klientami naszych Partnerów. Stawiamy na jakość, nasze szeregi zasilają doświadczeni redaktorzy i dziennikarze, a wszystkie treści tworzymy w oparciu o wnikliwą analizę Big Data. Dlaczego bez content marketingu ani rusz w digitalizacji biznesu?

Tradycyjny marketing vs. content marketing – ten pierwszy stawia na jednostronny przekaz, content marketing na interakcję, dzielenie się wiedzą i budowanie zaufania odbiorców. W praktyce CM wymaga więc długiego planowania i przynosi korzyści (wizerunkowe oraz sprzedażowe) dopiero po dłuższym czasie.
Po co czekać? Czy nie lepszy jest szybszy efekt? W content marketingu nie. Tu efekt ma być możliwie najlepszy, nie najszybszy. Zapewnia to długofalowa strategia opracowana na podstawie badań danych. Analizujemy wszystko: dotychczasową komunikację, potrzeby odbiorców, działania konkurencji, wykorzystane media i tematy oraz SEO.
Konkret – tego szukamy. Właściwy przekaz ma trafić do właściwego odbiorcy. Dzięki narzędziom do monitoringu internetu oraz Google Analytics poznajemy zachowanie grupy docelowej. Jakie zakładki otwierają, które treści są dla nich atrakcyjne – znamy potrzeby osób odwiedzających stronę, dzięki czemu tworzymy treści merytorycznie i stylistycznie dopasowane do targetu.
Jakość jest naszym kluczowym celem. Nie ma znaczenia, czy sporządzamy newsletter, czy piszemy obszerny e-book, zawsze zakładamy, że po drugiej stronie jest odbiorca - wymagający i wyczulony na „lanie wody” lub treści tylko udające, że nie są reklamą. Współczesny smart-user chce prawdziwego, unikalnego przekazu oraz rzetelnych porad eksperckich. Takie od nas dostaje.
Dzięki analitycznemu podejściu do content marketingu, jesteśmy w stanie określić dotychczasowe działania marki oraz stopień ich efektywności. Jest źle? Proponujemy nowe rozwiązania. Opierając się na konkretach, zmieniamy dane w biznes!

 

Wielopoziomowa analityka

Wielopoziomowa, prowadzona długofalowo analityka internetowa jest kluczowym etapem budowania strategii digitalizacji biznesu naszych Partnerów. Dzięki niej poznajemy obecnych i potencjalnych klientów, dowiadujemy się czego i gdzie szukają w sieci, ale także zadajemy sobie pytanie – dlaczego to robią. Dzięki tej wiedzy zawsze możemy być o krok przed nimi i pomóc Ci wyprzedzić Twoją konkurencję.

Kim są odbiorcy po drugiej stronie komputera? Jakie treści ich interesują? Co przykuwa ich uwagę, a co wręcz odwrotnie? Wielopoziomowa analityka internetowa szczegółowo bada m.in. źródła ruchu na stronie, strumienie kliknięć i działania konkurencji. Na tej podstawie ustala się bieżące trendy konsumenckie i cykl życia produktu.
„W jaką zakładkę kliknął użytkownik na Twojej stronie?” Odpowiedź na to pytanie na pewno nie zadowoli analityka działającego wielopoziomowo. Istotne będzie dla niego także to, dlaczego to zrobił i czego tam szukał. Pozwoli to odkryć analiza jego zachowania, m.in. tego, w jakiej kolejności odwiedzał zakładki na stronie oraz na które elementy strony padał jego wzrok, a czego nie zauważył. Znamy narzędzia, które pomagają to śledzić.
W swojej pracy kierujemy się zasadami Evolutionary Site Redesign, czyli stopniowego, rozłożonego w czasie wprowadzania zmian na stronie www. Jest następstwem wielopoziomowej analityki internetowej. Dlaczego to takie ważne? Nagła i pogłębiona przebudowa witryny mogłaby zdezorientować użytkownika, a nawet zniechęcić go do odwiedzania strony. By temu zapobiec, rekomendowane przez nas zmiany dotyczą niewielkich elementów i są wprowadzane stopniowo, ale często.
Do minimum ograniczamy koszty związane z postawieniem zupełnie nowej, lecz niedochodowej (niekonwertującej) strony. Dzięki Evolutionary Site Redesign, w razie konieczności cofnięcia zmian, można w prosty sposób wrócić do stanu poprzedniego. Firma oszczędza i nie ponosi dużego ryzyka, a my na bieżąco badamy efekty naszej pracy.
Analityka internetowa nie jest zjawiskiem nowym – od dawna mierzy się dane związane z ilością i jakością wejść na stronę. Zmienił się jednak sposób przetwarzania tych informacji. Wielopoziomowa analityka internetowa nakłada na siebie kilka, a nawet kilkanaście różnych danych. Tym samym zyskujemy pełny obraz tego, kim są i czego szukają klienci. I potrafimy tym wymaganiom sprostać.

 

Technologie marketingowe

W digitalizacji biznesu korzystanie z technologii marketingowych to klucz do sukcesu. Pytaniem nie jest więc, czy należy je wykorzystywać, ale które i w jakim zakresie. Jako jedna z pierwszych firm na polskim rynku nauczyliśmy się dobierać spośród tysięcy oferowanych globalnie możliwości (których przybywa z roku na rok) te najwłaściwsze dla naszych Partnerów. Co w praktyce dają nam technologie marketingowe?

Pozyskujemy nowych odbiorców – korzystamy z technologii i narzędzi służących do generowania leadów (potencjalnych klientów, osób i firm), spełniających warunki tzw. idealnego klienta. Tym samym docieramy z ofertą firmy tylko do osób realnie zainteresowanych i nie tracimy czasu ani środków. Budujemy długotrwałą więź z klientem za pomocą CRM (Customer Relationship Management) oraz systemów Marketing Automation. To programy do zarządzania relacjami z klientami, które pozwalają nam m.in. identyfikować kluczowych odbiorców i wpływać na wzrost ich zadowolenia. Indywidualnie podchodzimy do każdego z nich, budując wartościową relację opartą na lojalności. Personalizacja to przyszłość technologii marketingowych, dlatego koncentrujemy się na narzędziach do analizy i optymalizacji Big Data. Data-driven marketing połączony z odpowiednią strategią pomaga podejmować naszym Partnerom decyzje biznesowe. Te najwłaściwsze. Trafiamy do klienta wszędzie, gdziekolwiek jest, dzięki mobilnym technologiom i aplikacjom. Stawiamy na real-time marketing, czyli marketing czasu rzeczywistego. Monitorujemy aktualne zdarzenia i zachowania odbiorców, aby dać im dokładnie to, czego szukają. Tu i teraz.

 

Performance SEO/SEM

 

Strategia marketingowa

 

E-mail marketing

 

E-commerce

 

Performance social media

 

Kreacja

PUBLIKACJE




Nasi klienci