Szeroki zakres realizowanych projektów

Opisz sytuację w jakiej jest Twoja firma i cele, które zamierzasz zrealizować. Pomożemy Ci wdrożyć najelpsze działania by osiągnąć sukces.

Współpracujemy z wieloma specjalistami z różnych obszarów digital marketingu, po to by zagwarantować indywidualne podejście do każdego projektu i nie zamykać się na kilka wąskich specjalności. Niemniej niektóre narzędzia są nam szczególnie bliskie i mamy bardzo duże doświadczenie w realizowaniu projektów w tych obszarach.

Poniżej możesz dowiedzieć się o nich więcej.

SEO

Kompleksowy audyt techniczny i contentowy witryny, wytyczne optymalizacyjne i wsparcie merytoryczne przy wdrażaniu zmian.

Kompleksowe i bezpieczne pozycjonowanie stron, skupiające się na rozwijaniu treści w serwisie, stałym monitorowaniu witryny i optymalizacji, linkowaniu.

Kampanie wizerunkowe i sprzedażowe

Planowanie i realizacja kampanii reklamowych w Google i social media, w tym także tworzenie grafik na potrzeby kampanii, analiza i optymalizacja stron lądowania, tworzenie dodatkowych treści wspierających np. pozyskiwanie leadów, czy integrowanie kampanii z np. email marketingiem.

Content Marketing

Tworzenie treści na strony www, artykułów, tekstów sprzedażowych, kart produktów, grafik, infografik, ebooków, raportów i innych form umożliwiających komunikację z klientem. Skuteczna dystrybucja treści w madiach własnych klienta i z wykorzystaniem innych kanałów.

Strony sprzedażowe i landing pages

Tworzenie kompletnych stron sprzedażowych, a także landing pages na potrzeby kampanii reklamowych i innych działań promocyjnych. Nastawienie na szybką realizację. Głównie w WordPress i z wykorzystaniem gotowych szablonów. Skuteczna sprzedażowo narracja na stronach.

Email marketing, marketing automation

Przygotowanie strategii komunikacji dostosowanej do ścieżki zakupowej klienta i jego zachowań w Internecie. Tworzenie mailingów, sekwencji mailingowych, newsletterów i rozbudowanych mechanizmów w oparciu o marketing automation. 

Analityka internetowa

Audyty ustawień Google Analytics i poprawności zbierania danych. Optymalizacja analityki pod kątem efektywnego mierzenia ruchu na stronie i analizy celów. Przygotowywanie raportów zbiorczych, poglądowych w oparciu o różne dane analityczne.

Skontaktuj się z nami. Chętnie porozmawiamy o Twoim projekcie.

0 of 350

Wysyłając wiadomość zgadzasz się na wykorzystanie danych w celu udzielenia odpowiedzi i przygotowania oferty, zgodnie z Polityką Prywatności.